[senlik-cg] Re: Gorev

From: Alper Oguz (alperliste@showtv.com.tr)
Date: Thu 16 May 2002 - 10:58:34 EEST

Merhaba,

Sabah seminerler 9.30'da basladigina gore en gec yarim saat once
orada olmak gerek saniyorum. ihtiyaclar konusunda su an senlikte
olan arkadaslar daha iyi bilgi verecektir.

Ayrica görev alma isteginiz icin de tesekkur ederim.

gorusmek uzere

--
 Alper Oguz    alperliste@showtv.com.tr

-------------------------------------------------------------- Liste uyeliginiz ile ilgili her turlu islem icin http://liste.linux.org.tr/ adresindeki web arayuzunu kullanabilirsiniz.