[senlik-cg] Re: Sunumlar

From: Cetin, Gorkem (gorkem@gelecek.com.tr)
Date: Thu 16 May 2002 - 20:03:09 EEST

> Linux ve OpenOffice 641 veya 1.0 kurulu makinalar var (su anda 10'a
> yakin arkadas hala senlik mekaninda calisiyoruz).
>
> Ama farkli dagitimlar olabilir, fontlarin hepsi olmayabilir, garanti
> verebilecek kadar OpenOffice (aslinda tum ofis paketlerini)
> kullanmadim, umuyoruz bir problem olmayacak.

"Umuyoruz?" mu? Yaptiklariniza saygi duyuyorum, ama senin yerine Turkce
yazitipleri konusunda bu isten anlayan birisi elini kirletse daha iyi
olmaz miydi? En azindan "OpenOffice.org ile hangi dagitimlar duzgun
calisir? Turkce sorunu olmamasi icin ne yapmam gerekir?" seklinde bir
soruyu senlik-cg listesine sorabilirdin.

Umarim benim sunumumda bir problem cikmaz... Yerellestirme calisma grubu
sunum yapiyor ve Turkce karakter sorunu var, eee biz bunu cozmemis miydik?

Eger sorun cikacaksa lutfen bana ve tum sunum yapan arkadaslara haber ver,
ona gore herkes kendi yagiyla kavrulsun.

--
Gorkem

-------------------------------------------------------------- Liste uyeliginiz ile ilgili her turlu islem icin http://liste.linux.org.tr/ adresindeki web arayuzunu kullanabilirsiniz.