[senlik-cg] Başka Öneriler!

From: Ömer Fadıl USTA (omer_fad@hotmail.com)
Date: Tue 14 May 2002 - 18:23:12 EEST

Dosyaları Yeni aldım.
Dosya içerisinde Küçük büyük harf ayarları ile birazdaha uğraşılsa iyi olur.
özgür yazılım yerine Özgür Yazılım denilse birde Öneri , İstek ve Eleştiri
kelimelerinin Baş harfleri büyük olsa daha ilgi çeker.!
Bu güzelde benim aklıma takılan konu şahsen ben böyle bir ankete aklıma
takılan ve sormak istediğim soruyu sığdıramam. Yani sağa sola yinede boş
kağıtlar yerleştirsek akıllarına takılan soruları onlarada yazsalar veya ilk
önerdiğim gibi şenlik sırasında belirleyeceğimiz arkadaşlar ziyaretçiler
arasında elinde kağıt dolaşsa ve onlara sormak istedikleri soruları not alsa
? .. Aaa bakın aklıma ne geldi şöyle linux34 ( erdoğandan) biraz rozet filan
alabilirsek onları ziyaretçilere basit linux soruları sorup dağıtabiliriz.!