[senlik-cg] Re: :) Senlik Görev dagilimi!

From: Ömer Fadıl USTA (omer_fad@hotmail.com)
Date: Mon 13 May 2002 - 16:53:44 EEST

Merhabalar.
SAnrım (müdür sorun yapmazsa) 4 gün boyunca ankarada olacağım. Gelen
katılımcılara yardım etmekten kadar zevk verecek başka birşey bilmiyorum.
Dijital foto makinemide getirecem konuklarla bol bol çekiliriz. Hatta şenlik
yerinde kuytu bir yer ayırın orda yatarım. ( çok ciddiyim )
Bu arad bugün sabah afişler elime ulaştı. şimdi dağıtmaya çıkıyorum
Kolay gelsin.
Bu arada bizlere ( görevlilere ) şenlik sırasında takması için rozet
yapılacaktı. Erdoğan abi ( linux34 ) bir kaç örnek getirmişti son durum ne
oldu ? Görevliler için tek tip Bir t shirt Şart. Bir şekilde bunun
yapmalıyız . Sanırım Görevlilerin sayısıda fazla olmayacak 20 yi geçmez diye
tahmin ediyorum.
Use your brain and USE LINUX