[senlik-cg] video kayit

From: Emre AYTAC (emre@mbm.erciyes.edu.tr)
Date: Fri 10 May 2002 - 10:50:34 EEST

Merhaba;
Baris Bey'in fikirlerine aynen katiliyorum. Cunku eminim ki bu senlige katilmak isteyip de katilamayan cok kisi var, ornegin su an benim fakultemde sinavlar nedeniyle bu senlige gelmek isteyen ama gelemeyen arkadasim cok. Bu nedenle bu konuda yardimlarinizi (linux sevenler olarak) bekliyoruz
Eger senlik goruntuleri videoya kaydedilir ve web uzerinden yayinlanmasi dusunulurse Erciyes Universitesi Muhendislik Fakultesi Muhendislik Bilgi Islem Merkezi olarak bu goruntulerin web uzerinden yayinlanmasina yardimci olmak isteriz.
Yardim edecekler icin simdiden arkadaslarimin tesekkurlerini size sunuyorum. Tesekkurler...

                                            EMRE AYTAC
                              E.U. Muhendislik Bilgi Islem Merkezi