[senlik-cg] Re: Merhaba

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Thu 28 Mar 2002 - 14:28:34 EET

Merhaba,

Thu, 28 Mar 2002 14:14:59 +0300 tarihinde "GURKAN YILMAZ" <gurkanyilmaz@anadolu.edu.tr> yazdi:

GY> Merhaba . Ankara`daki Adanet Firmasıyla Sponsorluk veya Destek
GY> Vermeleri Konusunda Bi Teklif Sunuldumu Acaba ?
GY> Eğer Bu Firma Ile Bi Görüşme Olmadıysa ßen Görüşebilirim ..
Adanet ile gorusmek icin ben ve Berk Demir uzerimize sorumluluk aldik.

Teknik seminer programi netlestikten sonra onumuzdeki hafta icinde bir gorusme yapacagiz.

Ancak gorusulmesi gereken baska bircok firma var, onlarla ilgilenebilirsiniz.

                               Doruk

Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811
Istanbul : (0216) 4284693 - 4284694