[senlik-cg] EMO senlikte ( Bir basari oykusu)

From: Devrim GUNDUZ (devrim@oper.metu.edu.tr)
Date: Thu 28 Mar 2002 - 04:06:33 EET

Merhaba,

EMO'dan Feyyaz Bey ile gorustum. Calismalarini senlikte anlatma fikrini
hos karsiladilar. Seminerler donusunde icerigini konusur, listeye
bildiririm.

Bu arada, benim sevgili universitem (Kirikkale), senlik suresince linux
egitimi vermem(iz) icin gerekli altyapiyi saglama sozu verdi, elimizde 25
kadar iyi donanimli pc var, senlik sirasinda orada da birseyler yapmak
isterim.

Saygilarimla,

--

Devrim GUNDUZ