[senlik-cg] Re: Oyun Turnuvasi icin yeni bir Teklif!!!

From: Ömer Fadıl USTA (omer_fad@hotmail.com)
Date: Wed 20 Mar 2002 - 18:19:52 EET

Tabi ki Olur . Ama ben düşünmüştüm ki zaten elimizde topu topu 12
bilgisayar olacağı için bunların bir veya birkaçını satranç turnuvası için
boşuna doldurmayalım.( Ki bilgisayar kullanmayı planlarsan bu işi
yapabilecek bilgisayarlar p2 400 bile olabilir. Sürüsüne bereket satranc
oyunu var diye biliyorum linux altinda. Ama bunlarin arasinda karsilikli iki
insanin oynamasina musade eden varni bilmiyorum!
Hatta belki net uzerinden yahoo game ile yapabiliriz bunu. Bu sayede
herkesin scoru daha iyi tutulur. Ama yinede net uzerinden oynama hos
gelmiyor bana!
Tavsiyemi sorarsaniz bunu normal satranc taslari ile yapalim hem insanlar
daha iyi konsantre oluyorlar.

---
Saygılarımla
Ömer Fadıl USTA