[senlik-cg] merhaba

From: erkan aykac (erkanaykac@hotmail.com)
Date: Tue 19 Mar 2002 - 16:03:27 EET

merhaba ahmet bey...
elbette bunlar içinde zamanımı ayırabilirim. Ben emreyle 2 tür banner
hazırlıyorum. 1. si photoshop ile full grafik içeren ötekisi ise basit bir
word çalışması şeklinde. isteyen istediğini kullanabilecek. Aslında bunlar
bitmişti fakat bilgisayarda çalışırken aptal windowsun kendisini
resetlemesinden dolayı sıfırdan başlamak zorunda kaldık. Bende evdeyim ve
sistemimi yeniden kuruyorum. Windows XP kadar kötü bir işletim sistemi
görmedim. sistemim allak bullak olmuş durumda onu toparlıyorum. Sanırım bu
hafta sonuna kadar istedikleriniz bitmiş olur. Dert etmeyin. Çok harika
çalışmalar çıkaracağım. Ben birşey daha diyecektim, gerçi bir daha
görüştüğümüzdede konuşabiliriz. Ben linuz.org.tr nin yapısını ve tasarımını
hiç beğenmedim. ona bir el atmak lazım. Benim kendi çalışmalarımada
bakabilirsiniz. Size bir demo olur. www.clubmars.org ve www.halilozturk.com
bunlara bir bakın site hakkında değişik yorumlarda bulunalım. Kullanıcıya
yönelik bir site olsun aktif ve kullancıyla her an bilgi alış verişinde olan
bir site. PHPNUKe ile yapılmış galiba bende o programdan(yani
script'diyelim) nefret ediyorum o yüzden. Neyse ben işleri halledeyim.
Sizinle tekrar irtibata geçerim. Görüşmek üzere size iyi çalışmalar...