[senlik-cg] Re: IneternetTV

From: Ömer Fadıl USTA (omer_fad@hotmail.com)
Date: Thu 14 Mar 2002 - 11:07:30 EET

sponsorlar belirlendinde şu afişler hazır olsun.
Birde Yönetim kurulundan bir kişi Gelecek A.Ş ye sponsor olup olamayacağı
konusunda talep bildiren bir Formal bir mektup gönderse
sanırım sponsorluğu kabul ederler gibi geliyor bana (değilmi görkem abi:-) )

>From: Ahmet Dervis <adervis@casdb.com>
>To: Senlik-Cg <senlik-cg@linux.org.tr>
>Subject: [senlik-cg] IneternetTV
>Date: Thu, 14 Mar 2002 10:13:45 +0200
>
>Merhaba senlik,
>
> 16.03.2002 tarihinde TRT2 de yayinlanacak InternetTV programinda ki
> haberlerde senligin duyurusu yapilacak.
>
>--
>Sevgiler,
> Ahmet Dervis mailto:adervis@casdb.com

MSN Photos is the easiest way to share and print your photos: