[senlik-cg] LKD Yilin Penguenleri odulleri

From: Ahmet Dervis (adervis@casdb.com)
Date: Thu 07 Mar 2002 - 10:18:57 EET

Merhaba Senlik-Cg,

  Senlik sirasinda LKD tarafindan bazi kisilere/kurumlara odul
  verilmesi listede konusuluyor. Bununla ilgili web sayfasinda bir
  odul oneri formu dusunuyorum. Isteyen herkez, odul almasi gerektigini
  dusundugu kisi yada kurumlari bu form ile onerebilecek.

  Bu yil ilk defa yapilacagi icin fazla kategori olmamasi basari elde
  etmek acisindan iyi olur dusuncesindeyim. Bu nedenle sizlerden
  kategori onerileri bekliyorum. Bunlarin arasindan seceriz. Onerileri
  topladiktan sonrada oylama formunu calisir duruma getiririz.

--
Sevgiler,
 Ahmet Dervis                         mailto:adervis@casdb.com

-------------------------------------------------------------- Liste uyeliginiz ile ilgili her turlu islem icin http://liste.linux.org.tr/ adresindeki web arayuzunu kullanabilirsiniz.