[senlik-cg] Re: [oyun] Re: senlik ODULU ve OYUN CDSI

From: Ömer Fadıl USTA (omer_fad@hotmail.com)
Date: Wed 06 Mar 2002 - 15:43:41 EET

Merhabalar .
Öncelikle Kütüphanelerden başlayalım ,
SDL , ve SDL nin yan ürünü tüm kütüphaneleri indirelim ( SDL_mixer ,SDL_png,
... ) , Sonra mesa nın sürücülerini kütüphanelerini indirelim. freetype ı
indirelim ki bir çok oyunda kullanılıyor.
SDL ile yazilmis 100 e yakin mükemmel oyun var SDL nin sitesinde linkli
olarak onların hepsini indirelim.
Ödül konusunda Erdoğan ( www.linux34.com ) dan yardım belki alırız . Kendi
linux armalı tshirtler şapkalar ve rozetler üretiyor. . Düşünürseniz ben çep
veya ev telefonunu vereyim size.

                                       __USTA__
                                 omer_fad@hotmail.com
                                    icq# 10254358