[senlik-cg] senlik ODULU ve OYUN CDSI

From: Alper Oguz (alperliste@showtv.com.tr)
Date: Wed 06 Mar 2002 - 14:38:47 EET

Merhaba,

Genel senlikle oldugu icin oyun listesinden buraya tasidim.

06.03.2002, 13:38, Doruk Fisek wrote:
DF> maddi olmasa da unvanin yani sira odulu simgeleyen bir "madde"
DF> olsa guzel olur bence. madalya falan bile olabilir. madalyanin
DF> ortasinda caliskan bir penguen resmi ile mesela.

Sen deyince gözümün önüne demir döven bir penguen geldi, sonra da
balik tutan bir penguen. :) Özellikle balik tutan güzel olurdu. Ama
yapabilecek tanidigi olan filan var mi biraz vaktimiz az da..

Madalya veya plaket olabilir. Plaket daha iyi.

Maliyeti de cok tutmaz herhalde ille de altin sarisi metal olmak
zorunda degil cam gibi görünen mika plaketler filan da görmüstüm.
Bir de tabak filan verenler oluyor ama o olmaz.

--
 Alper Oguz    alperliste@showtv.com.tr

-------------------------------------------------------------- Liste uyeliginiz ile ilgili her turlu islem icin http://liste.linux.org.tr/ adresindeki web arayuzunu kullanabilirsiniz.