[senlik-cg] odul

From: Alper Oguz (alperliste@showtv.com.tr)
Date: Tue 05 Mar 2002 - 15:09:22 EET

Merhaba,

05.03.2002, 14:58, Ahmet Dervis wrote:
AD> Benim aklimda da boyle birseyler vardi ama, yetistiremeyiz diye
AD> bahsetmedim. El atan olursa hizlica degerlendirip yapabiliriz.
AD> Adaylar belirlenmeli ve bu adaylardan bir anket olusturulmali.

Önemli olan etrafta duyuru yapinca insanlarin bunu görüp basvurmasi.
Biz de yapabildigimiz kadar basvurmayanlari kendimiz aday
yapariz. Kategorileri artik oldugu kadar yapalim seneye daha
kapsamli yapariz zamanimiz ona göre bol olur nasilsa..

--
 Alper Oguz    alperliste@showtv.com.tr

... Belediye otobusu= pkzip -ex otobus\ontaraf.zip yolcu*.*

-------------------------------------------------------------- Liste uyeliginiz ile ilgili her turlu islem icin http://liste.linux.org.tr/ adresindeki web arayuzunu kullanabilirsiniz.