[LKD-Duyuru] liste uye sayilari ve cross posting

From: Mustafa Akgul (akgul@Bilkent.EDU.TR)
Date: Mon 29 Jul 2002 - 20:33:20 EEST

Merhabalar,

Once su andaki bazi listlerin uye sayilarini vereyim:

linux : 481
linux-baslangic : 52
linux-guvenlik: 334
linux-ileri : 84
linux-network: 99
linux-sohbet: 72
linux-yazilim: 311

dernek: 132
php: 257

lkd-duyuru : 2388

Linux-baslangic'a katki verecek "guru"larin girmesini rica ediyoruz.

%%

bazi sorular linux listesinde sorulur, ama network ayda baslangic listesinde
sorulmasi daha uygun olur. Yada bir soruya verilen cevap bu listlere dha auygun
olur. Boyle durumlarda birden fazla listye yazmaktan kacinmayin derim.
Bazi mesajlarin, soru ve iyi toparlanmis cevaplarin bu listlere en azindan
dokuman/kanit anlaminda gonderilemesinde yarar var diye dusunuyorum.

Bu yonde gorus belirtmek isteynlerin linux ya da dernek veya sohbet listesine
yazmalarini rica ediyorum. lkd-duyuru bir moderated liste bildiginiz gibi.

Saygilar
Mustafa Akgul