[loys-cg] Re: Yurutme kurulu'na

From: Enver ALTIN (enveraltin@yahoo.com)
Date: Wed 30 Jan 2002 - 01:57:02 EET

On Tue, 2002-01-29 at 11:48, Doruk Fisek wrote:
> Merhaba,

Merhaba,

> tam olarak anlayamadim ne yapmak istedigini. biraz daha acar misin kafandakini?

Linux bilmeyen programcilara bu sistem icin "neden" yazilim
gelistirmeleri gerektigini ve bu isi "nasil" yapacaklarini, bu ardi
arkasi gelmeyen "nasil" sorularina cozum olabilecek kaynaklarin
"nerelerden bulunabilecegini" ve bu calismalarin onlara neler
kazanabilecegini once ogrenip sonra anlatmak istiyorum.

Programci cemaate birilerinin birseyler anlatmaya baslamasi gerek.
Sistemciler yeter konustular kendi aralarinda :P

Saygilar

--
Enver (a.k.a. skyblue)