[loys-cg] Re: Fwd: Re[4]: Re: Loys

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Mon 28 Jan 2002 - 20:22:15 EET

Merhaba,

Fri, 25 Jan 2002 14:50:41 +0200 tarihinde Ahmet Dervis <adervis@casdb.com> yazdi
:

AD> Bos cd icin sponsor gerekebilir. Gelen herkese cd vermemiz mumkun
AD> olmaz tabiki. Ama en azindan hergun 50-100 cd dagitabilsek gusel olur.
Aslinda her ikisini de cuzi ucretlere satarsak gerekmeyebilir.

AD> Stand ucretli mi olur? Sartlari neler olur? Ona göre firmalarla
AD> Henuz belli degil. Yer kesinlesince bunuda kesinlestiririz.
Stand olacaksa mutlaka ucretli olmali. Sonucta dernek bir firmaya olanak
sagliyorsa, firma da karsiliginda dernege bir seyler saglamali.

Birebir para olmayabilir karsiligi, ornegin brosur / cd basimi gibi seyler soz
konusu olabilir.

AD> Yavas yavas seminer programini olusturmaya baslamak gerekiyor. Doruk
AD> ne dersin?
Bana paralel salonlar cok cekici gelmiyor. Zaten dunya kadar konferans vs
yapiliyor. Burada amac "senlik". Yaninda seminerler cerez olmali.

Ilki yapilan bir senlikte, zaten binlerce insanin katilmayacagini dusunursek,
bunlarin da sadece belirli bir bolumunun seminerlere ilgi gosterecegini
dusunursek, paralel oturumlarla ilgiyi iyice bolmeyelim derim. Bunun yerine bir
konuya iki gun ayrilir, "guvenlik gunleri" carsamba-persembe olur ornegin.

Ancak su yapilabilir (hatta guzel olur). Bir tarafta seminerler belirli konulara
odaklanmis halde devam ederken, baska bir salonda "linux'a giris / linux
kurulumu" dongusu olabilir. hatta ayni salonda (ya da acik havada) ethem
hoca'nin uzun zamandir ruyasi olan "getirin makinanizi linux kuralim" olayi
yapilabilir.

                               Doruk

Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811
Istanbul : (0216) 4284693 - 4284694