[loys-cg] Re: Ornek banner

From: Alper Oguz (alperliste@showtv.com.tr)
Date: Wed 23 Jan 2002 - 13:43:08 EET

23.01.2002, 12:59, Ahmet Dervis wrote:
AD> Yapildi.

Bu cok acik yesil galiba. Yanliz bu sefer sanki renksiz gibi olmus.
Cam göbegi mavisi, soluk mavi veya ucuk kirmizi gibi bir renk daha
iyi olabilir. :)

Kahverengi GNU bence daha iyi olmus.

AD> Yapildi.

Biraz daha yavaslatabilir misin? Özellikle en sonunu. Ben ilk
görüste intibak etmeyi hizlica heceleyerek filan okuyarak referans
aliyorum. :)

AD> Bir an once karar vermek gerekiyor.

Aslinda belki biraz garip kacacak ama senlik havasini yansitmasi
bakimindan yazinin sagina ve soluna mesela bir cicek veya ona benzer
ufak bir görüntü koyabilir miyiz?

sagol ellerine saglik

--
 Alper Oguz    alperliste@showtv.com.tr

... A radioactive cat has eighteen half-lives

-------------------------------------------------------------- Liste uyeliginiz ile ilgili her turlu islem icin http://liste.linux.org.tr/ adresindeki web arayuzunu kullanabilirsiniz.