[senlik-cg] Re: tarihleri kesinlestrirdik mi?

From: Ahmet Dervis (adervis@casdb.com)
Date: Wed 27 Feb 2002 - 09:58:18 EET

Merhaba Mustafa,

Tuesday, February 26, 2002, 9:58:46 PM, you wrote:

MA> Yarin, seminer oncesi Ankara U. ugrar, yada telefonla senlik
MA> tarihlerini son kez konsumak istiyorum.
MA> tercihlerimzi tekrarlarmisiniz?
Daha once bir kac defa alternatif tarihler yayinladim. Genel yorum
yapan oldu ama bu tarih olabilir diyen olmadi. En son belirledigim
alternatifleri tekrar yaziyorum. Benim tercihim 16-19 Mayis arasi.
Eger baska tarih onerisi gelmez ise bu tarihi kesin tarih olarak
belirleyelim.
1. 2-5 Mayis
2. 9-12 Mayis
3. 16-19 Mayis

MA> Bu arada LKD'yi tanitan, senlikten bahseden mektuplari
MA> gondermek uzereyiz.
MA> Ilgli adres bilgielrini toparliyacak olan var mi?
MA> Kisi, posta, e-mail, fax, tel bilgileri lazim.
Burada kimlere gonderecegimizi belirlememiz gerekiyor. Interpro'nun
her sene hazirladigi, Bilisim Rehberi var. Buradan faydalanabiliriz,
fakat yetkili isimleri bu rehberde yok. Ayrica kamu bilgi islem
yoneticileri ile ozel sektor bilgi islem yoneticilerine de
gondermeliyiz.
Elinde benzer bir liste olan, az cok demeden bana ulastirabilirse
bunlari toparlayabilirim.

--
Sevgiler,
 Ahmet Dervis                           mailto:adervis@casdb.com