[loys-cg] Re: Senlik donemi linux egitimi

From: Mustafa Akgul (akgul@Bilkent.EDU.TR)
Date: Sat 16 Feb 2002 - 18:06:38 EET

senlik'te tabii ki egitim verecegiz. egitim seminerine katilanlari
birakin. senlige katilanlarda da katilim belgesi vermenin bir anlami
var.
kayit olan herkese verebilirsek iyi olur. en az 5-6 firmadan
500-1000$ civarinda alabilmemiz lazim.

bu olcude para verenlerin logosunu afise basar, ayrica satnd alani
veririz.
parca sponsorlukalra da acigiz tabii. Birileri canta dagitirsa,
defter dagitmak isterse, hayir demeyiz tabii.

basarili ornekler,
sektorlere yonelik cozumler,
handon gosterimler uzreinde durlaim.
Yani ilkk defa yapacagimiz, az bilene/hic bilmeynelere yonelik
etkinlikler bizleri zorliyabilirler

Mustafa Akgul