[loys-cg] Re: Senlik donemi linux egitimi

From: Alper Oguz (alperliste@showtv.com.tr)
Date: Fri 15 Feb 2002 - 14:11:52 EET

Merhaba,

Bu egitim konusu iyi bir fikir ama bence senlikle karistirmayalim.
Yani tabi bu kisisel gorusum ama, o sekilde kayit olarak ancak bir
egitime gitmek isterim. Senlikte bence serbest olsa daha iyi.

Tabi burada sertifikali linux egitimleri konusu var. Ama o biraz
devasa bir konu. :) Her kurun müfredatini vs belirlemek gerek. Kolay
birsey degil bence hic simdi senlige buna benzer seyler dahil
etmeyelim. Ama dernek listesinde konu acip bir muhabbet dondurmekte
fayda var. (tabi biraz is gucu destegi gerekiyor)

gorusuruz

--
 Alper Oguz    alperliste@showtv.com.tr

-------------------------------------------------------------- Liste uyeliginiz ile ilgili her turlu islem icin http://liste.linux.org.tr/ adresindeki web arayuzunu kullanabilirsiniz.