[loys-cg] Re: Afis butcesi

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Wed 13 Feb 2002 - 12:20:58 EET

Merhaba,

Tue, 12 Feb 2002 18:51:31 +0200 tarihinde Ethem Derman <ethem.derman@ankara.edu.tr> yazdi:

ED> Bu senlige hic sponsor bulamiyor musunuz? Fotokopi ile afis
ED> cogaltip senlik yapmayi sahsen ben dusunemiyorum. Ahmet, kusura
ED> bakma, tartismalara yeni girdim, o nedenle soruyorum. Iyi
ED> hazirlik, cok katilim bol afis gerektirir. Akgul'e o nedenle
ED> "Afis Canavari" diyorlar.
peki afisleri, ankara metro vagonlarinin icine astirabilir miyiz? inet-tr'de yapilabilmisti diye hatirliyorum.

bu arada sponsorlari afise yazmasak cok mu teamule aykiri olur? son dakikaya kadar sponsor bulunabilir, insanlar ufak tefek seylere sponsor olabilir. afiste yer aldi yer almadi derdi olmamali, afisler cok gec kalmamali.

                               Doruk

Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811
Istanbul : (0216) 4284693 - 4284694