[loys-cg] Re: Linux Senligi Afisleri

From: Görkem Çetin (gorkem@gelecek.com.tr)
Date: Mon 11 Feb 2002 - 14:04:06 EET

On Mon, 11 Feb 2002 13:41:41 +0200
Ahmet Dervis <adervis@casdb.com> wrote:

> Merhaba Devrim,

> Afislerde bulunan bosluklar sponsorlarin logolari ile dolacak umarim.

> Etkinligi mumkun oldugunca yurtdisinda da duyurmak istiyoruz. Bu
> nedenle bencede Turkey daha iyi gibi.

Selamlar,

Sorun bence Turkey - Türkiye meselesi değil - Turkey kelimesi kullanıldığı
zaman o tanımın yanlış olabileceğini düşünüyorum/düşünülüyor. Bence
ana dili İngilizce olan birisinin konuya eğilmesinde fayda var.

İkinci afişteki Linux kelimesi büyük yazılmış ve büyük İ harfi kullanılmış..
Doğrusu I olacak. Her iki afiş de başarılı, ilkinin verdiği anlam bence daha
geniş..

Kolay gelsin,
Görkem