[loys-cg] Re: Linux Senligi Afisleri

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Mon 11 Feb 2002 - 12:30:55 EET

Merhaba,

Mon, 11 Feb 2002 11:39:48 +0200 tarihinde Burak DAYIOGLU
<dayioglu@metu.edu.tr> yazdi:

BD> Turkey degil ama Turkish sozcugunun kullanilmasini oneriyorum.
BD> Etkinlikler neler yapilmasi planlanan? Herhangi bir sey var mi ortada?
AB-2002'de aldigimiz gorusleri de Ahmet buraya gecebilirse, uzerinde
tartisabiliriz sanirim.

Cok fazla farkli istek, cok fazla farkli fikir, az bir zaman, sabitlenmesi
gereken bir senligimiz var ortada :-)

                               Doruk

Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811
Istanbul : (0216) 4284693 - 4284694