[etkinlik-cg] Re: Senlik Sponsorluk Kalemleri

From: Ahmet Dervis (ahmet@dervis.net)
Date: Sat 07 Dec 2002 - 11:45:45 EET

On Fri, 6 Dec 2002 20:34:44 +0200 (EET)
Mustafa Akgul <akgul@Bilkent.EDU.TR> wrote:

> Sponsorluklarin bu kadar cesitli olmasi umarim kafa karistirmaz.
> Burada felsefe, cok sponsor bulaim her biri az katkida
> bulunabilsinler mi (yani dusuk maliyet mi hedeflendi)
Kafa karistiracagini sanmiyorum. Alternatifler olmasi iyi olmasi iyi olmaz mi?

> Salon sponsolrugu saniirm tum senlik suresini kapsiyor?
> Bunu gunluk, yarim gunluk hatta otuurm bazinda dusunuleim mi?
> Ornegin, Guvenlik otuurmlarini tammen sponsor olan bir firma
> olabilir, yda firewall tartasilan oturumlarin sposnoru
> olabilir.
Burada dusunce etkinlik boyunca bir salona sponsorun adinin verilmesi.

> RedHat kurulumun yapildiigi salonlarda, redhat Turkiye
> temsilcisinin, suse saatleridne suse temsilcisnin flamalri
> durabilir.
Oturum basina sponsorluk biraz isi karistirabilir. Ayrica her salona sponsor
bulabilecegiz diye bir durum yok. Talep gelirse bu yapilabilir.

> Yanliz, bu sponrolarda senlik ana brandig"i yani senlik logosu
> ve sponsorlarina logolarin oldugu bir afisi orada durdurmak
> gerekebilir. Her salonda normal olaak tek bir bez afis olmali:
> etkinligin afisi. tek tek firmlarin ancak sponsor oldukalri
> oturumlarda afis/flamalari olmali.
Bunda sorun yok. Salon sponsorlugunda ek olarak salon sponsorunun
afisi veya flamasi da yer alacak.

> stand alanlari cin , normal sponsor icin bir masa, ana
> sponsorlar icin 2 masa, varsa etkinlik sponsoru ona 3 masa
> diyabiliriz.
> gecen yil IBM gelseydi, 5 bin verise, ona 3 masa verelim
Etkinlik alaninin ne durumda oldugunu tam olarak bilemiyoruz. Inet-tr
sirasinda detayli incelemek uzere gidecegiz. Alan imkanlari belirlendiginde
nasil paylastirabilecegimize karar veririz. Burada genel dusunce masa hesabi
ile degilde m2 hesabi ile alanlarin dagitilmasi.

> yada ana ve normal sponsorlara birer masa; ama konsuam
> surleri farkli, ve logo buyuklukleri farkli olsun
> olursa etkinlik sponsoru - yunai buyuk spsonsor bir tane olsun
> ama daha fazla para versin; logosu buiyuk olsunn.
Sanirim bunu gelen talepler belirleyecek. Gerekli katkiyi veren firma
tek basinada ana sponsor olabilir.

> Szin aklinzdkai ana sponsor, HP ve gantek'mi (gecen yila bakarak
> konusursak), o zmaan gecen yilki girmesi muhemelen IBM iicn
> farkli bi sim bulalim.
> Yok, IBM ana, hantek/hp normal soonsor ise, prosoft icin ne
> diyorsunuz?
Belli bir firma dusunmedik. Mektup gidecek her firma bence potansiyel
ana sponsor.

> Esas olarak ageyt kapsamli olmus.
> Mektuplari basabilyormuyuz/
> ne zaan gonderecegiz?
Sponsorluk detaylari belli oldugunda mektuplari gonderebiliriz. Gerekli
hazirliklari tamamlamaya calisiyoruz. (Mektup icerigi, cd, sponsorluk detaylari v.s.)

--
Sevgiler
Ahmet DERVIS		ahmet at dervis dot net