[senlik-cg] Re: [senlik-cg]Re: senlik - konser

From: Suleyman SAFAK (admin@linuxturkey.org)
Date: Tue 30 Apr 2002 - 10:24:06 EEST

    Boyle bir gosteri sadece film ve filmin konusuna merakli olanlarin
ilgisini cekmek icin iyi bir fikir. Ama film gosterimi yapmanin bize ne gibi
bir arti kazandiracagi konusunda baska bir fikir uretemedim.

Ayrica Murat ' in da soyledigi gibi ben Anadolu unv. sinde iken de ayni
sorunu yasamistik. Fakat sorun film gosterimleri ve konularindan cikmisti.
Once olmaz dendi sora sorunlar cikti. Ayrica oynatilacak olan filmlerin
konulari da oldukca hos yani!!!

Bu bolume ayrilacak zaman ve insan gucu daha uygun kullanilabilir.