[senlik-cg] Olabilir

From: Murat Eray KORKMAZ (murat@jbsd.ktu.edu.tr)
Date: Sat 27 Apr 2002 - 19:45:19 EEST

Iyi gunler arkadaslar.
Bu Linux kurulumu kampanyasi hakkinda aklima bir fikir geldi ve sizlerle paylasmak istedim.
Tam olarak bu kurulum organizasyonunu nasil yapacaksiniz bir bilgim yok ama soyle bir sey yapilabilir;
Bilgisayarlarini getiren kullanicilarla bir salonda toplanilir. Gelen arkadaslara kurulum icin bir linux CD si verilip. LKD den bir kisi projectore bagli bilgisayardan kurulumu seminer seklinde goruntulu anlatarak yapar ve diger katilimcilarda ayni anda kendi bilgisayarlarina kendi linuxlarini kurarlar.

Ne dersiniz boyle bir seye? Tabiki imkanlar konusunda bir bilgim yok ve bu sene degilde belki ileriki senliklerde boyle bir uygulama yapilabilir. Hem seminer havasinda gecer hemde kullanicilar kurulumdan itibaren kendi linuxlarina alisirlar. Bu sene maalesef senliklere katilip yardimci olamadim. Insallah ileri senlikler bende sizinle beraber calisirim.

Iyi Calismalar Dilerim.
Murat Eray KORKMAZ
murat@ktu.edu.TR