[senlik-cg] Ynt: Re: Ne dersiniz?

From: Enes TAŞTEPE (enes_sene@yahoo.com)
Date: Tue 23 Apr 2002 - 18:47:13 EEST

    Ben "Gelin bilgisayariniza linux kuralim!" daha iyi olur derim. Insanlar
zaten Linux'a uzaklar ve tanimiyorlar. Eger getirin kuralim derseniz sanki
Linux kötü biseymis de zorla kuruyomusuz gibi olursunuz.

    Bu arada listeye yeni katildim. Arada bir mail atmaya çalisacagim. Ama
Linux hakkinda fazla bilgim yok. Umarim kendimi gelistirme konusunda bana
yardimci olacak birileri çikar.