[senlik-cg] Ne dersiniz?

From: Murat Eray KORKMAZ (murat@jbsd.ktu.edu.tr)
Date: Tue 23 Apr 2002 - 14:12:59 EEST

Arkadaslar bilmiyom ne dersiniz...
Su Getirin bilgisayariniza linux kuralim slogani Gelin Bilgisariniza Linux Kuralim seklinde degistirilip linuxlari bilgisayar sahipleriyle beraber kurulsa nasil olur? yani boylece bilgisayarini getirende kurulumdan itibaren linuxun uzaktan goruldugu kadar korkunc bir sey olmadigini windows kadar basit bir kurulum/kullanimi oldugunu gorur?

Bizzat orada olup o ortami yasamak isterdim ama maalesef gelemiyorum. Biz gelemiyoruz insallah siz Trabzon'a gelirsiniz.. :-)

Iyi Calismalar.
Murat Eray KORKMAZ
murat@ktu.edu.TR