[senlik-cg] Fwd: Re: afis

From: gokmen goksel (gokmengoksel@hotmail.com)
Date: Mon 22 Apr 2002 - 17:34:21 EEST

>From: "LinuxTurkey"
>Subject: [senlik-cg] Re: afis
>Date: Mon, 22 Apr 2002 17:21:49 +0300
>

>Eline saglik, afisler cok guzel. Fakat ufak bir ayrintiyi atliyorsunuz.
>Senlik var yazisinin yanindaki penguen resminin pixelleri gorunmus. Bunlar
>baskida cok kotu cikacaktir. Bunula iligi bi degisiklik yapilsa ii olacak
>kanimca

bunun bende farkındayım fakat orjinal logo elimde olmadığı için öyle yaptım şimdi elime orjinali geçti ve düzelttim :
http://members.lycos.co.uk/delnu/sonn2b.jpg
ihtiyaç olunursa yeni halinin de tif,png,gif vs uzantılılarını gönderirim..

Chat with friends online, try MSN Messenger: Click Here
-------------------------------------------------------------- Liste uyeliginiz ile ilgili her turlu islem icin http://liste.linux.org.tr/ adresindeki web arayuzunu kullanabilirsiniz. Listeden cikmak icin: 'senlik-cg-request@linux.org.tr' adresine, "Konu" kisminda "unsubscribe" yazan bir e-posta gonderiniz. Liste arsivi : http://listweb.bilkent.edu.tr/Linux/senlik-cg/