[senlik-cg] Re: afis

From: gokmen goksel (gokmengoksel@hotmail.com)
Date: Mon 22 Apr 2002 - 03:14:53 EEST

bir tane daha yaptım bu sefer zeminde beyaz yok aynı zamanda sponsorlar
içinde bir boşluk var link değiştirdim sadece resmin linki bu arada Erkan
Bey'in resminde biraz oynama yapmak zorunda kaldım(kesikli kenarlıkları yok
ettim) kusura bakmaz inşallah hadi kolay gelsin :=)
renklerde dediğim gibi yine oynama yapabilirim aynı zamanda boyut konusunu
ayrlayamazsanız yine yardımıcı olurum açıkçası ben beğendim :)

http://members.lycos.co.uk/delnu/sonn.gif