[senlik-cg] Re: Bilgisayar firmasi bilen?

From: Ömer Fadıl USTA (omer_fad@hotmail.com)
Date: Wed 17 Apr 2002 - 18:18:22 EEST

>Merhaba,
Merhabalar

>Linux'a sicak bakan bilgisayar firmasi bilen var mi? Buyuk bir firma
>olmasi gerekmiyor. Belki turnuva icin gelebilecek makinalara ekran
>karti-ram gibi eklentiler yapmak gerekecek. isteyecegimiz de gecici
>olarak mesela 10 tane TNT ekran karti, 10 tane 128 ram gibi seyler
>olacak. Hatta bir firmanin teknik servisinde vs calisan tanidiklariniz
>varsa bile olabilir. Oyun turnuvasi sponsoru olarakta ekleyebiliriz o
>firmayi.

Bir firma biliyorum ki.... Türkiye sentim. Elime sızan bir şirket içi
yazışma mailini okusanız göz yaşlarınıza mani olamazsınız ben inanıyorum ki
türkiyede linuxu filistinle bağlantı kurdurup bu bağlantıda dolarların dışa
akması yerine kendilerinin bu abd israil ve onların köpeklerinin eline
düşmemesi için linuxu tavisiye eden bir maili hiç daha önce
okumamıştım!!!!!!
Türkiyede LINUX felsefesini Anlamış tek Şirket müdürü dersem her halde bana
kızarsınız ama o mail beni çok etkiledi!

Görkem abi bu maili bir tek sana yollayacağım!