[senlik-cg] Re: Bilgisayar Dergileri

From: Ahmet Dervis (adervis@casdb.com)
Date: Wed 17 Apr 2002 - 10:54:11 EEST

Merhaba Gorkem,

Thursday, April 18, 2002, 10:52:18 AM, you wrote:

CG> Konu sadece bilgisayar dergileri ile sinirli olmamali, ekonomi, finans
CG> cevresi, gunluk gazeteler, haftalik yayinlar da konuya ilgi gosterir.
CG> Sonucta her isyeri tasarrufa yoneliyor.
Haklisiniz. Zaten bilinen yazili ve goruntulu basina ve belirtiginiz
basliklar altinda bir cok kisiye gonderildi. Gruplayar bu gonderimler
yapiliyor. Sira bilgisayar dergilerine geldi ve elimde yeterince
kaynak yok. Arada bazilarini atlamak istemiyorum.

CG> Ben basin danismanimiz ile konusup, eger olumlu yaklasirsa bizim
CG> kullandigimiz veritabanini aktarmasini saglayabilirim.
CG> Uygun olur mu?
Olmaz mi. Cok memnun olurum. Boyle toplu bir veritabanina ihtiyacim
var. Arada hic bir yeri atlamak/unutmak istemiyorum.

--
Sevgiler,
 Ahmet Dervis                           mailto:adervis@casdb.com

-------------------------------------------------------------- Liste uyeliginiz ile ilgili her turlu islem icin http://liste.linux.org.tr/ adresindeki web arayuzunu kullanabilirsiniz.