[senlik-cg] bir otobüs insan

From: gokmen goksel (gokmengoksel@hotmail.com)
Date: Wed 03 Apr 2002 - 20:00:22 EEST

Görkem abi söyledi de bende haber veriyim dedim Edirne'den okuldan gelicek o
kadar insan varki hepsi "neymiş bu linux?" diye sorup duruyor.senliği
anlattığımda ise birçok kişinin gelmek istediğini öğrendim eğer okul bir
araç ayarlarsa şenliğe bir otobüs insanla gelicez olmazsa kendimiz bi şeyler
yapıcaz. Bu bile çok sevindirici çünkü benim okulda 60 küsür insan
tanıdığımı varsayarsanız yarısından çoğu linuxu merak ediyormuş ! birde
afişler geldikten sonraki durumu artık siz tahmin edin kolay gelsin :)

M.Gökmen GÖKSEL --
The World is FREE !