[lkd-kurum] Kurumsal basari ornekleri

From: Umut KARACALARLI (ukaracalarli@hotmail.com)
Date: Fri 12 Mar 2004 - 14:28:02 EET

    Turkiye'de Linux'u, yonetim bilgi sisteminin bir parcasi olarak kullanip, basariyla uygulayan ve bu sistemi hakkinda bilgi verebilecek firma biliyor musunuz? Bu musteri iliskilerinin yonetimi, sirket ici haberlesme ve kaynak paylasimi, vb. seklinde olabilir.

    Linux ve kurumsal uygulamalari hakkinda hazirladigim tezde kullanacagim bu bilgi, inaniyorum ulkemizde Linux'un tercih edilirligine katkida bulunacak ve Linux'un Microsoft ürünlerine kurumlarda da ciddi bir rakip oldugunu gosterecektir.

    Yardımlarinizi bekliyorum. Tesekkurler.