[lkd-duyuru] DUYURU - 20040420

From: Turker GULUM (turker.gulum@tubitak.gov.tr)
Date: Tue 20 Apr 2004 - 15:02:56 EEST

TOPTAN DUYURULAR

Senlik Hakkinda
---------------
Senlik yaklasiyor. Afisler basildi. Hatta basilanlarin bir bolumu
dagitildi bitti bile. 3-5 tane benim elimde kaldi. Karaborsa yapiyorum
Etkinlik-CG'ye vermiyorum.

Senlik programi icin calismalar suruyor. Etkinlik-CG ve Seminer-CG her
zaman oldugu gibi yogun.

Sponsor olmak isteyenlerle gorusmelerimiz suruyor. Ama hali hazirda bazi
sponsorlarimizla anlasmalar yaptik bile. Bu yil sponsor ve
destekcilerimiz kimler derseniz, iste size listesi:
Elektrik Muhendisleri Odasi, IBM, PROSOFT, NOVELL, SPD, Nilufer Turizm,
Eliar karsilikli sozlesme imzaladiklarimiz.

Sponsor olacaklarini belirten ve anlasmak uzere oldugumuz firmalar da
var.

Uyelik Konusunda Merak Edilenler
--------------------------------
Dernek Uyelikleri konusunda bir suredir bize sorulan sorulara toptan
yanit vermek istiyorum. Bu aralar en hit soru: "Ben uye miyim?"

Yanit basit: "Eger uyelik formunu doldurduysan, doldurdugun formu
Yonetim Kurulu uyelerinden birine veya seminerlerde ya da dernegin
katildigi cesitli etkinliklerde dernek standina ilettiysen veya PK500
Yenisehir Ankara adresine yani kisaca bize ilettiysen muhtemelen
uyesin."

Amaaaaaaaaa.. Hatta kocaman bir "AMAAAAAAA" iki fotografini vermediysen,
uyelik aidatini odemediysen uye listesinde adini goremeyebilirsin. Merak
etme yine de uyesin ama listeye girilmek konusunda biraz beklemisizdir
eksiklerin bize gelsin diye.

Yine de bir bilgi olsun diye kim hangi tarihli toplantida uyelige kabul
edildi diyorsan, iste listesi: (liste 2004 yili basindan itibaren
verilmistir)
25/01/2004 tarihli Yonetim Kurulu Toplantisinda uyeligi kabul edilenler
Volkan Yazici
Mustafa Ozmen
Zeynel Adidin Delikan
Bayram Alkis
Yunus Emre Yildiz
Selim Ozkan
Necati Keseci
Kurtulus Ulker
Birol Dalbudak
Yavuz Darendelioglu
Ozge Turgunulugtug

14/03/2004 tarihli Yonetim Kurulu Toplantisinda uyeligi kabul edilenler
Merter Ortac
Ahmet Oguzhan Basar
M. Volkan Yildirim
K. Taylan Zeyrek
Cem Vedat Isik
Ozer Tayiz
Mehmet Uluer
Bora Gungoren
Noyan Hancioglu
Gokhan Toptan
Bulent Ozturk

28/03/2004 tarihli Yonetim Kurulu Toplantisinda uyeligi kabul edilenler
Ali Erdinc Koroglu
Mucahit Turkone
Serhat Tolga Gunkut
M. Naci Kisnisci
Ekin Meroglu
Tayfun Turek
Mehmet Yucel Ozgur
Arda Durukan
Tamer Sezgin
Alp Oztarhan
Murat Coskun
Baris Efe
Ercin Eker
Ali Ulvi Tunc
Osman Izbat
Burcin Can
Burcin Erocal
Ozan Turksever
S. Caglar Onur (kendisine Masallah diyorum, nihayet yani, zahmet oldu)
M. Mert Uzbasli
Ozgul Kucuk
Onsel Armagan
Koray Loker
Afsin Taskiran
Huseyin Ergun
Erdogan Bilgici
Orhan Emre Sarisoy

Elimizde kimlerin basvuru formlari var? Basvuru tarihleriyle birlikte
onlari da listeleyelim. Seffaflik diyoruz, alin size seffaflik. :)
A. Tansel Gezmis (13/03/2004) fotograf yok!
Nevidan Sarac (13/03/2004) fotograf yok!
Kemal M. Ergur (13/03/2004) fotograf yok!
Vahit Emre Gunes (05/04/2004) fotograf yok!
M. Ihsan Summak (05/04/2004) fotograf yok!
Ahmet Civi (05/04/2004) fotograf yok!
Cagdas Lahna (05/04/2004) fotograf yok!
Olcay Gurtekin (05/04/2004) fotograf var ama bir tane. Yarin bigun uye
karti bastiracagiz bi tane daha gerekiyor
Mehmet Ekiz (05/04/2004) fotograf var ama bir tane.
Ozan Alptekin (05/04/2004) hersey tamam.
Resat Baris Arkis (05/04/2004) hersey tamam.

Baris ve Ozan, kurularin yaninda yaslar da yaniyor.
Nazim size gecsin. Ilk toplantida siz de uyesiniz.

Hicbir listede adiniz yoksa. bilgi@lkd.org.tr'ye e-posta gonderin.
Formunuzu kime verdiginizi bize bildirin.

Genel Kurul Konusu
Emniyetin istedigi bilgi ve belgeleri persembe gunune kadar tamamlarsak
Senlik zamaninda genel kurul yapabilecegiz.
Ancak basvuru sirasinda klasik olarak Senlik oncesinde bir tarih daha
vermemiz gerekiyor. Eger yeterli cogunluk saglanmazsa yasa geregi 7 gun