[akgul-duyuru-122] Inet-tr'02 Aktif Katilim Cagrisi

From: Turkiye'de Internet Konferanslari (bilgi@inet-tr.org.tr)
Date: Sun 26 May 2002 - 22:55:38 EEST

                    8. TURKIYE'DE INTERNET KONFERANSI

                            4-6 Kasim 2002
                    Askeri Muze Harbiye Kultur Sitesi
                               Istanbul
                         AKTIF KATILIM CAGRISI

Turkiye'de Internet ile ilgili gruplari biraraya getirerek Internet'i
tum boyutlariyla tanitmak, gelistirmek, tartismak, Internet
teknolojileri araciligi ile toplumsal verimliligi artirmak ve toplumun
dikkatini olabildigince bu yone cekmek amaclariyla, daha once ilk altisi
yapilan, ulusal boyutta bir konferans duzenlenmistir. Konferansa
bildiri sunma, egitim semineri verme ve tartisma grubu/acik oturum
duzenleme seklinde aktif katilim davet edilmektedir.
Konferans kayit olan dinleyecilere aciktir.

            Konferansin Ana Konulari

   E-turkiye
   E-avrupa+
   Bilgisayar aglari ve Internet
   Internet, Intranet ve Extranet
   Kamu Bilgisayar Aglari
   Dunyada ve bizde Internet altyapisi
   Internet ve Medikal Bilisim
   Yeni Internet teknolojileri
   Yeni Ekonomi
   M-ticaret
   Internet'in AR-GE amacli kullanimi
   Bilgisayarlasma, ulusal bilgisayar agi ve bilisim altyapisi
   Turkiye'de Internet'in yapilanmasi
   Internet'te Turkce kullanimi ve Icerik
   Enformasyon kaynaklari, indeksleme ve tarama
   E- ticaret ve E-is
   Internet'te guvenlik
   Internet, kutuphanecilik, elektronik yayincilik ve basin
   Egitimde Internet kullanimi
   Ozgur yazilim, acik kaynak ve Internet
   Internet'in sosyal boyutlari
   Internet'in yasal boyutlari
   Internet, demokratiklesme ve toplumsal denetim
   Internet'te siyaset ve siyasi partiler
   Internet'de duzenleyici kurullar
   Gizlilik, Bireysel haklar ve Internet
   Internet ve etkin devlet
   Tarimsal Bilisim

Konferans dili Turkce'dir. Bununla birlikte, ayri bir oturumda
sunulmak uzere Ingilizce bildiri basvurulari da kabul edilecektir.
 Basvurulari, tam metin bildirileri ve calisma grubu
 onerilerini asagida tanimlanan sekilde 25 Eylul 2002'e kadar iletiniz.

   Klasik bildiri : Bilimsel yazim kurallari cercevesinde yazilmis
genis ozet ya da tam bildiri metni, en fazla sekiz A4 sayfa. Birinci
sayfada em kimlik bilgisi (yazar adi, calistigi kurulus, telefon,
faks ve elektronik posta adresleri) bulunmalidir.
Metnin duzenlemeye ve Internet uzerinde konmaya uygun elektronik
kopyasi, html, doc, TeX dosyalari tercih edilir.

     Elektronik bildiri: Herhangi bir Internet yazilim araci ile
okunabilecek, gosterilebilecek ya da dinlenebilecek cokluortam bildiri.
Sinirsiz form ve boyut. Basinda kimlik bilgisi.

    Egitim semineri onerisi: Baslik, sure, azami katilimci sayisi,
anlatilacak konularin azami bir A4 sayfasina sigacak tanimi,
egitimin verilme sekli, donanim ve yazilim gereksinimleri, onerenin
kimlik bilgisi.

    Tartisma grubu/acik oturum onerisi: Baslik, sure, beklenen katilimci
sayisi, tartisilacak konularin tanimi, onerenin kimlik bilgisi.

Tum bildiriler ve sahiplerinin izni varsa egitim seminerleri notlari
elektronik ortamda sunulacaktir.

 Her turlu iletisim icin : bilgi@inet-tr.org.tr

                http://inet-tr.org.tr/

Notlar:

1. Bu ilk cagridir. Pek cok detay daha sonraki duyurularda ve
http://www.inet-tr.org.tr/ yoluyla iletilecektir.

2. Konferansi destekleyen Sivil toplum orgutleri, ve
cesitli kurullar daha sonra duyurulacaktir.

3. Konferans sponsorlarini belirleme surecindeyiz. Bu konuda
katkida bulunmak isteyenler dogrudan bilgi@inet-tr.org.tr
adresine yazsinlar ve/veya bizimle temasa gecsinler.

4. inet-conf@inet-tr.org.tr listesi, konfernasa katki
vermek isteyen kisi ve kurumlarin haberlesmesi icin acilmis
bir listedir. Uye olmak icin