[Linux] apache 2.0.40 php 4.2.2

From: Mehmet Ali GOKBAS (ali@tamek.com.tr)
Date: Mon 30 Sep 2002 - 09:50:10 EEST

merhaba,

apache 2.0.40 ve php 4.2.2 versionunu rpm paketleri ile RedHat 7.3 kurulu bir sisteme kurdum. info almak icin <?phpinfo();?> veya cok daha basit bir deneme olarak <? echo "selam"; ?> gibi bir dosya.php yaratip bunu webten cagirdigim zaman bombos bir sayfa geliyor. browser uzerinde kaynagi goster dedigimde kodlarin kedinsini gosteriyor. fakat phpnuke veya baska bir php uygulamasi calistirdigimda sorunsuz calisiyor. fakat yine browserde kaynagi goster dedigimde kodlari gene gosteriyor. bunun httpd.conf dosyasindan oldugunu düsünüyorum. fakat ne yapacagim hakkinda hic bir fikrim yok. bu sorunu nasil cozebilirim? sorunun kaynagi ne olabilir?

Not : rpm paketlerini src paketlerinden rebuild edip yükledim. kurulumda hic bir asamada --nodeps paramatresi ile kurulum yapmadim ve paketler sisteme sorunsuz yüklendi... ayrica php'nin calisabilmesi icin httpd.conf dosyasina gerekli satirlar eklendi...

Saygilarimla,
Herkese Calismalarinda basarilar dilerim...