[Linux] Re: Mandrake 9.0

From: freakcode (o.us@free.fr)
Date: Sat 28 Sep 2002 - 04:49:27 EEST

Merhaba Orhan,

Saturday, September 28, 2002, 4:37:57 AM, tarihinde sunlari yazdiniz:

O> Selamlar

O> Mandrake 1 ve 2. isoları kayıtta 700 mb lık cdlere sorunsuz sığıyormu ? Birde 1 ve 2. iso klasik kurulum için teterlimi 3. yü indirmeye gerek varmı ?

O> Saygılar

O> Orhan Gunalan

birinci iso 711264KB yani 694.5mb haliyle sigmasi lazim,ikinci de bu
boyutta bir sey idi sanirim.ucuncu cd de i18n olduguna gore,locale ile
ilgilidir sanirim.kurulum icin sart oldugunu sanmiyorum.dil destekleri
icin falan olabilir belki...

--
 freakcode
 o.us@free.fr