[Linux] isoqlog

From: palm (palmbeach@superonline.com)
Date: Sun 27 Oct 2002 - 09:07:46 EET

Selamlar
isoqlog u cekip kurdum. program calisiyor. isoqlog.conf.sample1 dosyasında domain adını degistirip /usr/local/etc/isoqlog.conf olarak kopyaladım.
isoqlog.domains.dist dosyasınıda kendi domainimi yazarak /usr/local/etc/isoqlog.domains olarak kopyaladım. libraray ve templateleri de /var/www/html/isoqlog altına kopyaladım.
isoqlog progunu calistirdim. sonra http://www.bizimdomain.net/isoqlog/bizimdomain.com/indexhtml yazip ciktiyi ekrana aldım. cıktıda gelen ve giden degerler 0 dı. /var/log altında maillog diye olusturulmus bir dosya mevcut ancak dosyanın icerigi asagıdaki gibi. ayrıca qmail dizini mevcut ve altında cesitli dosyalar mevcut.

Sep 27 15:40:52 linux vpopmail[29757]: vchkpw: vpopmail user not found info.palm@:217.131.145.178
Sep 27 15:41:03 linux vpopmail[29761]: vchkpw: vpopmail user not found info.palm@:217.131.145.178
Sep 27 15:41:15 linux vpopmail[29763]: vchkpw: vpopmail user not found info.palm@

qmail vpopmail sqweb mail gibi programlari tumlesik olarak kullaniyoruz. konfigrason dosyasında ne tur degisiklikler yaplamiyim.
isoqlog.conf asagidaki gibidir.
#isoqlog 2.0 Configuration file

logtype = "qmail-syslog" #log type qmai-multilog, qmail-syslog, sendmail, postfix
logstore = "/var/log/maillog" #
domainsfile = "/usr/local/etc/isoqlog.domains" #
outputdir = "/var/www/html/isoqlog" #html outpur directory
htmldir = "/usr/local/share/isoqlog/htmltemp"
langfile = "/usr/local/share/isoqlog/lang/english"
hostname = "majestyclub.net"
maxsender = 100
maxreceiver = 100
maxtotal = 100