[Linux] Open Office Kurulum Sonrasi Hata.

From: Emrah OZKAN (emrahozkan@gmx.net)
Date: Wed 25 Sep 2002 - 15:24:28 EEST

Bir derginin verdigi cdden openoffice Oo-6.41-3.rpm paketini Kpackage
yardimi ile kurdum. /root dizini altina OpenOffice ve /opt dizin altina
OpenOffice dizinleri olusturdu. /root/OpenOffice dizinin 638 Kb oldugunu
ve icersinde bos dizinlerin oldugunu gordum. /opt/OpenOffice dizinin ise
253 Mb oldunu gordum. Bu dizinin icersinde soffice i calistirmayi
denedigimde:

The program cannot be started The main file "/root/.sversionrc" does not
support the current version. Start setup to check installation

Yazan bir pencereyle karsilasiyorum. Setup i calistirmasina izin verip
onarimi tikladigimda f_0001 dosyasini bulamadigi, yoksayi tikladigimda
f_0002 olarak devam eden mesajlar aliyorum. Open office in sitesinde
set-up guide a baktigimda kurulum dosyasi olarak tar paketi acilimini
tarif ediyor. Bendeki paket is .rpm paketi.
Yardimlariniz icin tesekkur eder basarilar dilerim.