[Linux] Re: samba'da turkce karakter problemi

From: Osman Demirhan (osman@sabanciuniv.edu)
Date: Tue 24 Sep 2002 - 16:01:16 EEST

Merhaba,

Problemin çözümü için aşağıdaki linkte verilen çözümü uyguladım.

http://people.sabanciuniv.edu/osman/samba-turkce-ayar.pdf

codepage_def.857 kaynak dosyasında "i" harfinin büyük harf karşılığını
"İ" den "I" yapıp codepage tekrar derlenince problem çözülüyor ve
samba'ya isminde türkçe karakter içeren dosyalar yazılıp silinebiliyor.

Kolay gelsin...