[Linux] Re: linux üzerinden mssql nasil baglanilir

From: Şeref Tufan Şen (tufan@itu.edu.tr)
Date: Mon 23 Sep 2002 - 16:40:43 EEST

On 23 Sep 2002 15:47:26 +0300
Özmen Emre DEMiRKOL <ozmend@sakarya.edu.tr> wrote:

> redhat =FCzerinden php ile windowstaki mssql e baglanmak istiyoruz. bunu
> nasil yapabiliriz bilen var mi

php ile kullanabilir misiniz bilmem ama freetds kütüphanesi ile ms sql server'a bağlanmak mümkün. Bu kütüphane temel olarak sybase erişimi için kullanılan bir kütüphane. php derlerken sybase desteği vererek (freetds'i kullanıp sybase desteği vererek) erişebilirsiniz gibime geliyor. Veya freetds unixODBC veya MyODBC gibi ODBC yöneticileri (???) için driver oluşturma yeteneği de var.(En azından ben öyle hatırlıyorum.) Php'nin de unixODBC desteği olsa gerek..

--
Şeref Tufan Şen
İTÜ-BİDB