[Linux] Kppp_veya_dip_ile_nete_baglanamama_problemi

From: RIP (restinpeace@bonbon.net)
Date: Sun 22 Sep 2002 - 20:49:08 EEST

Mrb Dostlar..

Uzunca süreden beri beni yoldan cıkarmayan linux RH 6.2 im ile her gün oldugu gibi nete cıkmak üzere kppp app. inı kullandım. Fakat nedenini anlayamamla beraber uc birim penceresine user ve passwd umu girip online oldugum anda kppp 1 saniye icinde baglantıyı kesio. Aynı sheyi dip ile denememe ragmen bu app. da 2-3 saniye icinde benim baglantımı kesti.

/var/log/messages a baktıgımda programların sadece exit komutuyla cıktıklarını gordum. herhangi bir error soz konusu deil. Bütün logları sıkı sıkıya incelememe ragmen hich bir hata bulamadım.

Acaba sorun nerede ? kac sefer baglandıgım sistemimle bu gece nete baglanamamı acıklayamadım. Yardımcı olacaklara simdiden tesekkür.

a.k.a. PenGuiN