[Linux] Re: Telnet

From: senol Zafer Erdogan (senole@maltepe.edu.tr)
Date: Fri 20 Sep 2002 - 11:02:46 EEST

selamlar,
Yani direkt olarak root olarak telnet baglantısı yapamıyorum galiba.
Başka bir kullanıcıya root hakkını verebiliyormuyum.Yani benden başka biri
daha root hakkına sahip olmasını istiyorum.
Mesela ben bir kullanıcı tanımladım ve onu root grubuna ekledim fakat root
hakkına sahip olamadı.Bunu nasıl hallederim.
Teşekkurler