[Linux] VirualHost

From: O.Hakan Kundakci (hakan.kundakci@karel.com.tr)
Date: Fri 20 Sep 2002 - 18:07:40 EEST

      Herkese Selamlar,

Redhat 6.0 ve Redhat 6.2 uzerine frontpage destegini kurarken tanimli virtual hostlarin listesini sorunsuz alabilmekteyim. Ancak Redhat 7.0 dan itibaren frontpage versiyonlarini linuxe kurarken virtualhostlari listelerken asa[idaki gibi bir mesaj cikiyor ve benim httpd.conf dasyasini tanimladigim virtualhostlar gozukmuyor. Cikan mesaj

1) virtualwebs1
2) virtualwebs2
3) virtualwebs3
4) virtualwebs4
5) virtualwebs5
..
10000)virtualwebs 10000

seklinde gidiyor. Redhat 6.0 ve Redhat 6.2 uzerinde httpd.conf dosyasinda tanimli virtualhost dosyasi asagidaki gibi gozukuyor.
1) miagie.hostname.com

bu redhat 7.0 ve daha ust versiyonlarda goremiyorum. Yardimci olursaniz sevinirim.

Herkese kucak dolusu tesekkurler.