[Linux] Re: iptables ile kısıtlama

From: Genco YILMAZ (gyilmaz@ilkyar.org)
Date: Mon 16 Sep 2002 - 17:10:31 EEST

merhaba,

soru acik yazilirsa daha iyi olacagini dusunuyorum.
makinanin dosya indirmeye kisitlanmasi gerektigi soylenmis.
Kisitlamayi, sinirlamak anlaminda dusunursek , tc daha iyi bir cozum
olabilir.

saygilar

"Ne kadar az yol almisim, yolun basindaymisim meger" +---------------------------+ "Orada bir koy var uzakta" http://www.ilkyar.org.tr +---------------------------+ msn : gencoyilmaz@hotmail.com