[Linux] Re: print2pdf driver

From: Şeref Tufan Şen (tufan@itu.edu.tr)
Date: Mon 16 Sep 2002 - 16:59:08 EEST

Selam ,,,

On Mon, 16 Sep 2002 06:47:26 -0700 (PDT)
Ahmet Tellioglu <atellioglu@yahoo.com> wrote:

> simdi Lycoris'i sildim, baska bir linux kuracagim (sanirim slackware) acaba bu pdf driver'inin
> adinin ne oldugunu bilen var mi? ya da baska bir tavsiyesi olan??

Sanırım ghostscript'ten (gs kısaca) bahsediyorsunuz. KDE benim bildiğim gs kullanıyor pdf yaratmak için. DEVICE olarak pdfwrite kullanılıyor.

"gs -sDEVICE=pdfwrite -sOutputFile=x.pdf -dNOPAUSE -dBATCH -q herhangi_bir_postscript_dosya.ps " komutu ile herhangi bir postscript dosyayı pdf'e çevirebilirsiniz , ki KDE büyük ihtimal ilk olarak ps bir çıktı oluşturup sonra bunu pdf'e çeviriyordur ama emin değilim... Bu arada Open office'in pdf'e yazma opsiyonuda mevcut. spadmin ile yeni yazıcı ekleme sırasında PDF çevirici diye bir seçenek olmalı...

--
Şeref Tufan Şen
İTÜ-BİDB