[Linux] Re: e-posta ve türkçe karakterler

From: Enver ALTIN (ealtin@casdb.com)
Date: Fri 13 Sep 2002 - 01:19:37 EEST

On Fri, 2002-09-13 at 00:45, edi wrote:
> herkese merhaba

Merhaba,

> listeye gonderdigim e-postalarda turkce karakter problemi ortaya cikiyor.
> bu sadece bana has bir durummu yada bunu yasayan baskalari da varmi?

Listelerimiz, ecartis (http://www.ecartis.org/) yazilimini kullaniyor.
ecartis'de ufak bir sorun var. Quoted-printable mesajlarin icerigini
birbirine katiyor. Bilinen bir bug ancak uzun suredir net bir cozum
getirilemedi.

Dolayisiyla sorun sizden kaynaklanmiyor, linux.org.tr listelerine
quoted-printable encoding kullanan (Ximian Evolution, Outlook Express,
Outlook -- ancak Outlook'da secme sansiniz var) mail yazilimlari ile
yazarken Turkce karakter kullanmamaya dikkat ederseniz gonderdikleriniz
okunakli olacak.

--
Enver ALTIN (a.k.a. skyblue)   - Software developer, generic solvent.
http://enver.casdb.com/        - mailto: ealtin at casdb dot com

... And malt does more than Milton can To justify God's ways to man -- A. E. Housman

-- Attached file included as plaintext by Ecartis -- -- File: signature.asc -- Desc: This is a digitally signed message part