[Linux] Re: Motorola SM56 modem yardim lutfen!

From: Enver ALTIN (ealtin@casdb.com)
Date: Wed 11 Sep 2002 - 11:34:28 EEST

On Wed, 2002-09-11 at 11:23, Hakan Akkan wrote:
> Tekrar merhaba,

Merhaba,

> Dediginiz gibi install ettim ve bir sorun cikmadi ancak modem ayarlarinda /dev/modem den modemi sorgula dedigimde modemden yanit alamiyorum bu arada yine belirtiyim sistemim: 2.4.8-26mdk 8.1 i686 yani butun COM lari denedim bir turlu yanit alamadim extra bi kac ayarmi yapicam yoksa bu driver sadece redhat lardami calisiyo ne yapmam gerekir?

man sm56

ile manual sayfasindan Turkiye'nin ulke kodunu ogrenin.

sm56setup ulke_kodu

ile tekrar deneyin. (Motorola sayfasinda default ulke kodu olarak US
tanimlandigi belirtilmis).

Modeminizi sisteminize kurmussunuz. Sanirim sorun /dev/modem linkinde.

/dev/sm56

yada benzer bir dosya var mi? Eger varsa,

ln -sf /dev/sm56 /dev/modem

deneyin.

Kolay gelsin

--
Enver ALTIN (a.k.a. skyblue)   - Software developer, generic solvent
http://enver.casdb.com/        - mailto: ealtin at casdb dot com

Hain't we got all the fools in town on our side? And hain't that a big enough majority in any town? -- Mark Twain, "Huckleberry Finn" ----------------------------------------------------------------------- Liste üyeliğiniz ile ilgili her türlü işlem için http://liste.linux.org.tr adresindeki web arayüzünü kullanabilirsiniz.